Otostop İle Duman Konseri

  Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi Mayıs 2015 de bahar şenliği düzenlemiş Duman grubunu da eklemişler.Rock müzik ve Duman benim için vazgeçilmezdir.Kesin gitmem lazımdı ve yollar beni bekliyordu.

Konser günü geldi.Yol 80 km Kayseri'den İncesu otobüsüne bindim Kayseri çıkışına gelince indim,İncesu yol ayrımından sağ taraftaki yola yürüdüğüm zaman Kayseri-Nevşehir yoluna çıktım otostop çekmeye başladım biraz sonra araç yanaştı Garipçe'ye kadar öğretmen olduğunu söyleyen amcaya eşlik ettim.Garipçe'de indim tekrar otostop atarken biri daha durdu.Bindim Avanos' a kadar gittik.Avanos'tan bir otostop daha çekerken toros aldı beni üniversiteye kadar bıraktı.Üniversiteye ortalama üç otostopla üç saatte gelmiştim.İçeri girdiğimde saat 18:00 idi.Konserin başlamasına iki saat vardı şenlik alanı yanındaki ağaçların altına oturdum çantamdaki yiyecekleri çıkardım onları yerken iki saat dinlenmiştim.Saat 20:00 olmuş şenlik alanı ful dolmuş ve birazdan Duman grubu çıkacaktı.Heyecanlıydım onları ilk defa görecektim parçalarını telefondan dinlediğim grubun konserindeydim.Herkes sabırsızlanırken Kaan ve grubu çıktı.Eski ve yeni parçalarını söylemeye başladılar.Tek başımaydım ve hareketli şarkılarında eğlenmek lazımdı ön tarafta sürekli coşan bir grup vardı onların yanına gittim.Kaan söyledikçe biz zıplayıp coşuyorduk.Tamam ekibi de bulmuştum.Hiç tanımadığım insanlarla dört saat boyunca eğlendik.


Duman grubu saat 00:00 da sahneden ayrıldı konser bitti evet bitti bitmesine de kalacak yerim yoktu o an konserde eğlendiğim ekibe durumu anlatınca öğrenci evinde kalıyorlarmış ''gel dostum zaten bugün ev ful dolacak'' dedi.Kalacak yerde bulmuştum eve gittik 20 kişi vardı herkes olduğu yere uzandı.Bende çantamı yastık olarak kullandım koridorda yattım.Çünkü 2+1 evde 20 kişi vardı.Olsun kalacak yerim vardı daha ne isteyebilirdim ki.Sabah olmuş hala kimse uyanmamış yada ben mi erken kalktım ne biraz bekledim uyanan olmadı artık birini kaldırmaya gittim ''benim gitmem lazım her şey için teşekkür ederim'' dedim.Oda uykulu suratla ''tamam çıkarken kapıyı kapat''dedi ve evden çıktım sabah soğuktu.Yola giderek otostop çekmeye başladım sabah olduğu için araçlar çok az gidiyordu,hava soğuktu bende yürümeye başladım geçen araçlara otostop çeksem de duran olmadı ve uzaktan bir selektör ışığı  geldi o yolların sahibiydi evet onun ismi ''TIR'' beni yollardan kurtaracak olan kurtarıcım gelmişti beyaz atlı prens mi desem acaba, yok yok beyaz atletli göbekli bildiğimiz tırcı abilerden hemde tıs tıs tıs diye sesler çıkartarak yanımda durdu kapıyı açıp  ''nereye kadar gideceksin abi'' dedim.''Kayseri'' dedi şansa bak tek atış Kayseri'ye gidecektim.Yolda çok keyifli geçti muhabbette güzeldi.Genelde tırcılara karşı sürekli kötü bakıyorlar bence tamamen ön yargı,eğer yolculuk yaparsanız özellikle kamyoncu ve tırcıların uğradığı restoranlar ve yemekhanelere uğrayıp  yemek yemeye  çalışın böyle lezzet başka bir yerde yok tavsiye ediyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder